[EN] Social media are fundamental in creating new opportunities for firms and they
represent a relevant tool for the communication and the engagement with
customers. The purpose of this paper is to analyse the communication ...
Casas Desantes, Cecilia; Ramos San Pedro, Demian(Editorial Universitat Politècnica de València, 2022-01-18)
[EN] In Cerralbo Museum’s strategic plan, digital dimension has been always a
very important and specific line of work. Facing the covid situation and the
quarantine, special efforts were made to keep offering the citizens ...
Gil Nohales, Aida(Universitat Politècnica de València, 2024-09-09)
[ES] En un mundo en el que el comercio de barrio está cada vez más invisibilizado por las grandes corporaciones, los pequeños comercios ven en las redes sociales una oportunidad de visibilidad y conexión con sus clientes. ...
Akrimi, Yosra(Editorial Universitat Politècnica de València, 2022-09-20)
[EN] In this paper, we study how the interaction with consumers on social media impacts impulse buying using the data of 396 questionnaires. The results confirm that the e-tailer's reputation, familiarity, and the relevance ...
Pages Blázquez, Beatriz Virginia(Universitat Politècnica de València, 2023-09-18)
[ES] En este Trabajo de Fin de Máster se aborda el estudio de la descortesía para delimitar cómo se codifica este fenómeno en los mensajes del chat en directo de Twitch, concretamente en el caso del canal de Illojuan. Por ...