Rosa Sorlozano, Maria Carmen(Universitat Politècnica de València, 2024-06-21)
[ES] Los usuarios de internet han pasado a ser contribuidores activos en la Web 2.0. Estudios recientes revelan que siete de cada 10 usuarios de internet en todo el mundo confían en la opinión y las reseñas publicadas en ...
Candel-Mora, Miguel Ángel(Publicaciones Universidad de Alicante, 2022)
[ES] Con la participación activa de los usuarios en las plataformas de reseñas de productos, los contenidos online generados por los consumidores, y más concretamente, las opiniones de los usuarios se han convertido en una ...
[EN] Social-media platforms have become a global phenomenon of communication, where users publish content in text, images, video, audio or a combination of them to convey opinions, report facts that are happening or show ...
[EN] The last decade has witnessed an increase in the number of extreme weather events globally. In addition, the economic output around the world is at all-time high in terms of production and profitability. However, ...
[EN] This article introduces the special section on leveraging user behavior and data science technologies for management. It reviews 12 articles and discusses their contribution towards establishing a new dynamic paradigm ...