Iñarra Abad, Susana; Juan Vidal, Francisco; Llinares Millán, María del Carmen(Editorial Universitat Politècnica de València, 2013)
[EN] It is redundant to affirm nowadays that virtua lreality has revolutionized architectural illustration. Seductive, computer-generated perspectives have invaded architectural rendering, mixed with photographs of built ...
Higuera-Trujillo, Juan Luis; López-Tarruella Maldonado, Juan; Llinares Millán, Carmen; Iñarra Abad, Susana(Universitat Politècnica de València, 2017-11-21)
[EN] The great technological evolution of architectural rendering resources over the last few decades has opened up a new range of possibilities to visualise the non-built space.The spatial immersion systems, developed by ...
Rodriguez Gil, Carlos(Universitat Politècnica de València, 2022-05-11)
[ES] Este trabajo final de grado tiene por objetivo la musealización y obtención de un documento veraz
de las Torres de Serranos que se pueda visitar de forma virtual. Esto se ha llevado a cabo mediante
diversos métodos, ...
Barneche Naya, Viviana; Hernández Ibáñez, Luis A.; Torrente Torrente, Belén(Universitat Politècnica de València, 2010-05-25)
[ES] El potencial de los metaversos, mundos virtuales tridimensionales multiusuario on-line, donde los usuarios crean sus contenidos, que abarcan campos tan diversos como la cultura, la ciencia, la educación o la recreación ...
Lee, Hyuk-Jin(Universitat Politècnica de València, 2017-05-22)
[EN] Human consciousness is always the consciousness toward some thing and our perception of cultural heritage is no exception. Thus, understanding human cognition is closely related to understanding how the perceptible ...
Pérez Aranda, Marta(Universitat Politècnica de València, 2018-05-24)
[ES] Las entregas de Assassin's Creed II y Brotherhood, vuelven a introducir al usuario en la Italia del Renacimiento encarnándose en el papel de Ezio entre los años 1499 y 1503. La trama sucede en Roma, de la que se ...