Cauzo-Bottala, Lourdes; Quirós-Tomás, Francisco Javier; González-Limón, Myriam; Martínez-Torres, María del Rocío(Editorial Universitat Politècnica de València, 2022-09-20)
[EN] Wellness tourism has experienced rapid growth in recent years. This has attracted the interest of both researchers and industry representatives. However, experiential tourism has not been investigated in depth through ...
Martínez Talaván, María Carmen(Universitat Politècnica de València, 2017-10-17)
[ES] Con el desarrollo y avance de las nuevas tecnologías y el extendido uso de Internet
en todos los ámbitos de la vida, se hace importante el estudio de cómo han cambiado los
procesos y cómo influye de manera directa ...
[EN] Electronic word of mouth (eWOM) plays a crucial role in influencing
purchasing decisions of consumers in situations governed by asymmetric
information. In this context, investors in reward-based crowdfunding
platforms ...
Perez Cabañero, Carmen; Bigne, Enrique; Ruiz Mafe, Carla; Cuenca, Antonio Carlos(Editorial Universitat Politècnica de València, 2020-05-12)
[EN] Given the importance of electronic word of mouth (eWOM), this paper analyses the content of messages generated by users related to a tourist destination and shared through Twitter. We propose three ...
Cheng, Xiang(Universitat Politècnica de València, 2016-02-17)
En el entorno del WEB 2.0, el florecimiento del sitio web de UGC, los usuarios como el elaborador del contenido, se convierte al protagonista en ese gran escenario, cambiando el mundo con su propia creatividad. El proyecto ...