Martínez Sahagún, Sergio(Universitat Politècnica de València, 2018-09-27)
El presente Trabajo Final de Grado consta de dos partes:
Por un lado, se ha creado la marca de moda Sergio Casanova y se ha definido
su imagen corporativa y su identidad visual. Para la construcción de esta
firma han ...
Alarcón Barea, Verónica(Universitat Politècnica de València, 2016-09-15)
[EN] This project includes a process of design in the corporate image of an es
-
tablishment whose main objective is to rejuvenate and create an image for
their establishment and services offered.
It is a search ...
Badenes Rodríguez, Héctor(Universitat Politècnica de València, 2017-11-06)
El següent projecte s’enfoca en el disseny gràfic d’una revista digital
bilingüe, català i anglès, que es constituïsca un mitjà de difusió per aquells
comunicadors audiovisuals i artistes gràfics de les zones catalanoparlants. ...
Fodymanow Fernández, Karina(Universitat Politècnica de València, 2016-02-04)
[EN] This memory collects the different phases and complications that contains
each and every change or modernization of a corporative image.
This practical case has artistic challenges as well as economic ones, since
the ...