Amorós Ferriz, María del Mar(Universitat Politècnica de València, 2018-02-12)
¿En línea¿ es un proyecto de animación digital 2D de 4 minutos y medio de duración realizado con la técnica de la rotoscopia el cual tiene como escenario principal la ciudad de Lisboa y otros lugares portugueses. Con ...
Garrido Picher, Begoña(Universitat Politècnica de València, 2018-10-18)
Aquest treball de final de màster és un manual d'aplicació d'un pla de comunicació on line per a comissions falleres basat en el pla de comunicació on line de GARRIDO PICHER, centrant aquest manual en la recerca de la ...
Alonso Gilabert, María(Universitat Politècnica de València, 2014-11-28)
El trabajo de final de grado desarrolla la idea de una campaña de marketing viral en redes sociales para un youth hostel de la Costa Blanca. Consiste en el análisis del posicionamiento actual y la creación de las pautas ...
Pascual Yarritu, José Pablo(Universitat Politècnica de València, 2017-09-13)
[ES] La revolución digital que se ha producido en los últimos años ha resultado ser una gran
oportunidad para proyectos nuevos que no disponen de demasiados recursos para llevar a
cabo sus funciones. Este hecho ha afectado ...
Martinez Muñoz, Ana(Universitat Politècnica de València, 2019-09-30)
[EN] This work focuses on the study of the use and subsequent analysis of the tools used at online dissemination of everything related to the conservation and restoration of cultural heritage. In order to do so, three of ...
García Ribes, María del Mar(Universitat Politècnica de València, 2017-10-19)
Nowadays, social networks are the battlefield of politics, as it was observed in the 2016 American Elections. The main objective of this study is to explain how Donald Trump and his campaign team used social networks to ...
Abril Alonso, Azucena(Universitat Politècnica de València, 2018-02-06)
¿Entre las redes sociales y la videovigilancia: el nuevo paradigma de la intimidad¿ es el título que da nombre al Trabajo de fin de master que a continuación se expone. Es el resultado de una investigación teórica y ...
Lombardo Bautista, María Gracia(Universitat Politècnica de València, 2017-10-27)
The digital world is in a continuous process of transformation, what makes professionals and institutions being in a constant renovation to be able toupdate and adapt to every new change. All these changes have lead to new ...
Bueno Gil, Celia(Universitat Politècnica de València, 2019-09-30)
[EN] Good Sisters is an illustration project that aims to serve as a platform for self-promotion as an illustration professional in the field of social networks.
Starting from storytelling techniques, belonging to marketing ...
Sánchez Berenguer, María(Universitat Politècnica de València, 2019-11-27)
[EN] The present work came from the observation of the image of women on the Internet, specifically how they represent themselves on the Instagram social network.
Taking into account the profiles of women with greater ...
Villena Sánchez, Dana(Universitat Politècnica de València, 2019-11-13)
[EN] With the present project, we try to approach the realization of an illustrated album characters coexist in an imaginary world called Irkalia, based on a Sumerian myth and that gives name to the production. In addition, ...
Celda Monzó, Inmaculada(Universitat Politècnica de València, 2017-09-11)
In the present Final Master's Work (TFM) it will be announced that the radio is more alive than ever and that it is a means of communication that will last in the course of our lives.
To do this, we will make a brief ...
Maldonado Cajas, Cristina Marcela(Universitat Politècnica de València, 2023-07-17)
[EN] Creation and design of the visual identity for the magazine Nexo, in the
context of the Universidad Politécnica de Valencia. The report documents the
process of creating the visual identity, as well as the ...
Villaverde Pizango, Mirian Anita(Universitat Politècnica de València, 2024-10-23)
[ES] En el presente TFM, se desarrolla una propuesta de modelo de negocio para la creación de una nueva aplicación móvil FemUnity, enfocado únicamente para mujeres que buscan hacer nuevas amistades en una nueva ciudad, ...
Lu, Hongbo(Universitat Politècnica de València, 2017-10-27)
El objetivo del presente trabajo de investigación es desarrollar un plan de marketing
digital basado en las redes sociales para la empresa MoonKey Store, la cual
comercializa accesorios de vestir para mujeres, productos ...