Llopis-Amorós, M.P.; Roger-Monzó, V.; Castelló-Sirvent, F.(Universitat Politècnica de València, 2019-06-29)
[EN] This study analyzes the perception of teachers and university students of the usefulness of learning management systems (LMS) in which five dimensions of the usefulness of the Moodle platform usefulness are investigated: ...
Ferrando Bataller, Miguel(Universitat Politècnica de València, 2016-07-01)
Los objetivos son conocer las posibilidades que ofrece la tecnología para mejorar la interactidad y conocer las plataformas de gestión de la docencia
Se desarrollan los contenidos siguientes: LMS, CMS, Plataformas de ...
Álvarez Villanueva, Cristina(Editorial Universitat Politècnica de València, 2021-09-28)
[EN] Over a three-year period we have carried out a standardization of the virtual classrooms of the CEEDCV in Castellón, with the aim of improving the teaching methodology and facilitating communication with students, ...
San-Miguel, Teresa; Megias, Javier; Serna, Eva; Calabuig, Silvia; Morales, José Manuel; Montoliu, Carmina; Monleón, David(Editorial Universitat Politècnica de València, 2021-03-15)
[ES] Los grupos tutorizados de la asignatura “Biología” de 1º de Medicina (Universitat de València) son un entorno estupendo en el que desarrollas actividades que aúnen el carácter formativo conceptual con el desarrollo ...