Rey Villaronga, Gonzalo(Editorial Universitat Politècnica de València, 2017-10-23)
[EN] With the analysis of the performance "Vienna says ..." by the German artist Nasan Tur we try to demonstrate how erasure is
not only a practice that is reached through subtraction, but also through addiction. And how ...
Molés Ortells, Sergio Jesús(Universitat Politècnica de València, 2011-10-27)
DE CÓMO LA IDEA DE PROYECTO -ENTENDIDO COMO PROCESO INICIADO EN UNA INQUIETUD DE DESARROLLAR UNA IDEA, HACIA UN FIN MÁS O MENOS PREESTABLECIDO- PUEDE NEGARSE DESDE LA ÓPTICA DEL PINTOR QUE BASA SU TRABAJO EN LA EXPERIÉNCIA ...
Rey Villaronga, Gonzalo(Editorial Universitat Politècnica de València, 2017-10-23)
[EN] This article analyzes the work "Mirror" by David Hammons, to demonstrate how the capping of the work of art continues to be a critical strategy of anti f existentialism against the abundance of images. This is an ...
Rey Villaronga, Gonzalo; Meana Martínez, Juan(Editorial Universitat Politècnica de València, 2019-09-10)
[ES] Consideramos que en la actualidad el vacío en la creación plástica goza de una oportunidad idónea para legitimarse como categoría
procesual singular. El sujeto de la hipermodernidad se mueve entre el deseo y la ...