- -

Traditional learning approach versus gamification: an example from psychology

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Traditional learning approach versus gamification: an example from psychology

Mostrar el registro completo del ítem

Limniou, M.; Mansfield, R. (2018). Traditional learning approach versus gamification: an example from psychology. Editorial Universitat Politècnica de València. 133-141. https://doi.org/10.4995/HEAD18.2018.7912

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109698

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Traditional learning approach versus gamification: an example from psychology
Autor: Limniou, Maria Mansfield, Rosie
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Teaching research methods and statistics in Psychology is a known pedagogic challenge due to students’ varied mathematical aptitude, prior knowledge and attitudes towards modules. The aim of this investigation was to ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Research methods , Problem-based , Game-based , Active-learning , Web 2.0 , Formative feedback
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486900
Fuente:
4th International Conference on Higher Education Advances (HEAD'18). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAD18.2018.7912
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/7912
Título del congreso: Fourth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Junio 20-22,2018
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro
URL: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem