- -

Class Discussion and Class Participation: Determination of Their Relationship

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Class Discussion and Class Participation: Determination of Their Relationship

Mostrar el registro completo del ítem

Echiverri, LL.; Shang, H.; Xu, K. (2020). Class Discussion and Class Participation: Determination of Their Relationship. En 6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). Editorial Universitat Politècnica de València. (30-05-2020):651-658. https://doi.org/10.4995/HEAd20.2020.11121

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/146054

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Class Discussion and Class Participation: Determination of Their Relationship
Autor: Echiverri, Leah Li Shang, Haoyu Xu, Keer
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Generally regarded as important ways for students to engage in class, class discussion and class participation are placed at the heart of the class. This paper aimed to determine the correlation between the class ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Class discussion , Class participation , Length of discussion , Structure of question , self –confidence , Instructors’ attitudes
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490488119
Fuente:
6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd20.2020.11121
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd20/paper/view/11121
Título del congreso: Sixth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 02-05,2020
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem