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Marking Schemes for an Authentic Group Project, Trial by Statistics - A Case Study

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Marking Schemes for an Authentic Group Project, Trial by Statistics - A Case Study

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Bryceson, K. (2020). Marking Schemes for an Authentic Group Project, Trial by Statistics - A Case Study. En 6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). Editorial Universitat Politècnica de València. (30-05-2020):847-855. https://doi.org/10.4995/HEAd20.2020.11159

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/146083

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Metadatos del ítem

Título: Marking Schemes for an Authentic Group Project, Trial by Statistics - A Case Study
Autor: Bryceson, Kim
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This study is an analysis of two different marking schemes for an ‘authentic’ Group Project worth 50% of a first year undergraduate university agribusiness course at The University of Queensland (UQ). A number of ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Authentic , Group Project , Marking Scheme , Peer evaluation , Correlation coefficients
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490488119
Fuente:
6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd20.2020.11159
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd20/paper/view/11159
Título del congreso: Sixth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 02-05,2020
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

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