- -

Commercial expansion strategy for an Indian company in Europe

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Commercial expansion strategy for an Indian company in Europe

Mostrar el registro sencillo del ítem

Ficheros en el ítem

dc.contributor.advisor González Ladrón de Guevara, Fernando Raimundo es_ES
dc.contributor.author Amin, Disha Bhaveshbhai es_ES
dc.coverage.spatial east=-0.397289; north=39.3991171; name=Camí del Port, 8, 46470 Catarroja, Valencia, Espanya es_ES
dc.date.accessioned 2020-08-12T15:37:12Z
dc.date.available 2020-08-12T15:37:12Z
dc.date.created 2020-07-22
dc.date.issued 2020-08-12 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10251/149220
dc.description.abstract [EN] The purpose of this work is to examine possible expansion options for Indian packaging company SP Flexibags, which engaged in manufacturing & supplying and export of various packaging materials like PP Woven Fabrics, Sacks / Bags, and Multicolour Printed BOPP Laminated Sacks / Bags. Since the company seeks to enter new markets in which they can offer packaging materials, the main objective of this project is to evaluate European countries in regard to their potential as expansion options. Additionally, this thesis also has two secondary objectives which are aimed at improving SP Flexibags product offerings’ and diversifying their offerings in Spain. After studying different markets it can be said that there can be some risks which need to be considered before entering new market. For example: competition, changing government policies, environmental change, etc. Research shows that, there are various changes can be applied in Spain in order to attain market share. On that basis, it is recommended that company should focus firstly to increase its sales volume in Spain and then to expand in other European markets es_ES
dc.description.abstract [ES] El TFM pretende analizar la expansión comercial de la empresa SP Flexibags. Se trata de una empresa india dedicada a la fabricación de bolsas y sacos de plástico con una sucursal en España que pretende ampliar su actividad comercial a otros mercados europeos. es_ES
dc.format.extent 68 es_ES
dc.language Inglés es_ES
dc.publisher Universitat Politècnica de València es_ES
dc.rights Reserva de todos los derechos es_ES
dc.subject Business expansion es_ES
dc.subject Packaging industry es_ES
dc.subject Commercial strategy es_ES
dc.subject Market research es_ES
dc.subject India es_ES
dc.subject Sector plástico es_ES
dc.subject Marketing es_ES
dc.subject.classification ORGANIZACION DE EMPRESAS es_ES
dc.subject.other Máster Universitario en Gestión de Empresas, Productos y Servicios-Màster Universitari en Gestió D'Empreses, Productes i Serveis es_ES
dc.title Commercial expansion strategy for an Indian company in Europe es_ES
dc.title.alternative Estrategia de expansión comercial de una empresa india en Europa es_ES
dc.type Tesis de máster es_ES
dc.rights.accessRights Cerrado es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros de Telecomunicación - Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Telecomunicació es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses es_ES
dc.description.bibliographicCitation Amin, DB. (2020). Estrategia de expansión comercial de una empresa india en Europa. http://hdl.handle.net/10251/149220 es_ES
dc.description.accrualMethod TFGM es_ES
dc.relation.pasarela TFGM\109450 es_ES


Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem