Resumen:
|
[CA] Aquest treball final de grau està centrat en l'estudi de la promoció que es realitza de Gandia com a destinació davant el turista de proximitat, ja que s'ha apreciat un creixement exponencial d'aquest tipus de turisme ...[+]
[CA] Aquest treball final de grau està centrat en l'estudi de la promoció que es realitza de Gandia com a destinació davant el turista de proximitat, ja que s'ha apreciat un creixement exponencial d'aquest tipus de turisme basat principalment en la cultura com a motor. Gandia i les seues platges estan situades geogràficament equidistants de dos pols forts d'atracció turística com són València i Alacant, a més, d'estar envoltats de comarques veïnes (Les Comarques Centrals Valencianes) que sumen més de 500.000 habitants, a menys de mitja hora per carretera. Per a conèixer l'oferta turística que trobem a Gandia es repassa la història de la ciutat, s'enumeren els principals atractius i es valora la promoció que està fent-se. En la qüestió promocional, es realitza una comparativa respecte de la què es feia de la ciutat deu anys enrere a partir de les dades del departament de turisme de l'ajuntament de Gandia. Una vegada exposat el conjunt de tots els elements avaluables es realitza una enquesta a diferents sectors poblacionals, per a estudiar si a les Comarques Centrals són coneguts els reclams que presenta la capital de La Safor; a la vegada es dóna a conèixer quina és l'opinió sobre la promoció que s'està fent de la destinació. El treball conclou amb una sèrie de propostes per a intentar donar més visibilitat promocional als potencials turistes o visitants de proximitat.
[-]
[EN] This final degree project focuses on the study of the promotion of Gandia as a destination for nearby tourists, as there has been an exponential growth of this type of tourism based mainly on culture. The city and the ...[+]
[EN] This final degree project focuses on the study of the promotion of Gandia as a destination for nearby tourists, as there has been an exponential growth of this type of tourism based mainly on culture. The city and the beaches are located at a geographically equidistant point from two strong tourist attractions, such as Valencia and Alicante, in addition to being surrounded by neighbouring counties (Les Comarques Centrals Valencianes), which have more than 500.000 inhabitants, at less than half an hour distance by road. In order to know the tourist offer that we find in Gandia, the history of the city is reviewed, the main attractions are listed and the promotion that is being done is assessed. In the promotional question, a comparison is made with respect to what was done with the city ten years ago from the data of the department of tourism of the city council of Gandia. Once all the evaluable elements have been analysed, a survey is carried out in different population sectors, to study whether the proposals presented by the capital of La Safor in Les Comarques Centrals are known; at the same time, what is the opinion about the promotion that is being made of the destination. The work concludes with a series of proposals to improve promotional visibility to potential local tourists.
[-]
|