- -

Pandemic Pedagogy: Assessing the Online Implementation of a Decolonial Curriculum

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Pandemic Pedagogy: Assessing the Online Implementation of a Decolonial Curriculum

Mostrar el registro completo del ítem

Morreira, S. (2021). Pandemic Pedagogy: Assessing the Online Implementation of a Decolonial Curriculum. En 7th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'21). Editorial Universitat Politècnica de València. 1113-1120. https://doi.org/10.4995/HEAd21.2021.12861

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/171732

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Pandemic Pedagogy: Assessing the Online Implementation of a Decolonial Curriculum
Autor: Morreira, Shannon
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The student protests in South Africa (2015–2017) triggered shifts in pedagogical practices, such that by 2020 many South African higher education institutions had begun to make some concrete moves towards more socially ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Online pedagogy , Decoloniality in higher education , Emplacement , Social science , Emergency remote teaching
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490489758
Fuente:
7th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'21). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd21.2021.12861
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd21/paper/view/12861
Título del congreso: Seventh International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 22-23, 2021
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem