- -

Planificació i desenvolupament de l'estratègia de màrqueting online de l'agrupació musical Malonda

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Planificació i desenvolupament de l'estratègia de màrqueting online de l'agrupació musical Malonda

Mostrar el registro completo del ítem

Casanova Garcia, B. (2021). Planificació i desenvolupament de l'estratègia de màrqueting online de l'agrupació musical Malonda. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/172107

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/172107

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Planificació i desenvolupament de l'estratègia de màrqueting online de l'agrupació musical Malonda
Autor: Casanova Garcia, Blai
Director(es): Fernández Planells, Ariadna
Fecha acto/lectura:
2021-07-22
Fecha difusión:
Resumen:
[CA] La irrupció en la societat dels mitjans de comunicació online i la canviant resposta d’hàbits de consum davant aquest fenomen ha impulsat a gran part de les entitats (tan governamentals, empresarials com altres ...[+]


[EN] The irruption of online media in the society and the changing consumer hàbits, in response to this event, has encouraged many organisations (governmental, business and other types of groups or projects) to have a ...[+]
Palabras clave: Pla de comunicació , Xarxes socials , Estratègia de comunicació , Malonda grup de música , Communication plan , Social networks , Communication strategy , Malonda music group
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Titulación: Grado en Comunicación Audiovisual-Grau en Comunicació Audiovisual
Tipo: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

Localización


 

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem