- -

A Proposed Framework for the Growth of Online Learning Communities

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

A Proposed Framework for the Growth of Online Learning Communities

Mostrar el registro completo del ítem

El Souefi, N. (2021). A Proposed Framework for the Growth of Online Learning Communities. En 7th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'21). Editorial Universitat Politècnica de València. 1239-1248. https://doi.org/10.4995/HEAd21.2021.13010

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/172814

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: A Proposed Framework for the Growth of Online Learning Communities
Autor: El Souefi, Nevine
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The abrupt shift to full online learning due to COVID-19, displaced students and teachers, created multiple barriers in teaching and learning, and caused some instructors not being able to build and maintain an online ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Online learning community , Covid-19 , Teaching presence , Social presence , Cognitive presence , Emotional engagement
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490489758
Fuente:
7th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'21). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd21.2021.13010
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd21/paper/view/13010
Título del congreso: Seventh International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 22-23, 2021
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem