- -

Global Spaces for Local Politics: An Exploratory Analysis of Facebook Ads in Spanish Election Campaigns

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Global Spaces for Local Politics: An Exploratory Analysis of Facebook Ads in Spanish Election Campaigns

Mostrar el registro completo del ítem

Calvo, D.; Cano-Oron, L.; Baviera, T. (2021). Global Spaces for Local Politics: An Exploratory Analysis of Facebook Ads in Spanish Election Campaigns. Social Sciences. 10(7):1-17. https://doi.org/10.3390/socsci10070271

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/176514

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Global Spaces for Local Politics: An Exploratory Analysis of Facebook Ads in Spanish Election Campaigns
Autor: Calvo, Dafne Cano-Oron, Lorena Baviera, Tomás
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Economía y Ciencias Sociales - Departament d'Economia i Ciències Socials
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Sponsored content on Facebook has become an indispensable tool for implementing political campaign strategies. However, in political communication research, this channel is still unexplored due to its advertising model ...[+]
Palabras clave: Political communication , Election campaign , Political parties , Facebook ads , Electoral advertising , 2019 Spanish general elections
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
Social Sciences. (eissn: 2076-0760 )
DOI: 10.3390/socsci10070271
Editorial:
MDPI AG
Versión del editor: https://doi.org/10.3390/socsci10070271
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/Ministerio de Economía y Competitividad//CSO2016-77331-C2-1-R//Estrategias, agendas y discursos en las cibercampañas electorales: medios de comunicación y ciudadanos/
Agradecimientos:
This research has been carried out in the framework of the project entitled "Strategies, agendas and discourse in electoral cybercampaigns: media and citizens" (CSO2016-77331-C2-1-R), of the research group Mediaflows
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem