- -

B-Learning and Technology: Enablers for University Education Resilience. An Experience Case under COVID-19 in Spain

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

B-Learning and Technology: Enablers for University Education Resilience. An Experience Case under COVID-19 in Spain

Mostrar el registro completo del ítem

Sánchez Ruiz, LM.; Moll López, SE.; Moraño Fernández, JA.; Llobregat-Gomez, N. (2021). B-Learning and Technology: Enablers for University Education Resilience. An Experience Case under COVID-19 in Spain. Sustainability. 13(6):1-22. https://doi.org/10.3390/su13063532

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/181742

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: B-Learning and Technology: Enablers for University Education Resilience. An Experience Case under COVID-19 in Spain
Autor: Sánchez Ruiz, Luis Manuel Moll López, Santiago Emmanuel Moraño Fernández, José Antonio LLobregat-Gomez, N.
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Matemática Aplicada - Departament de Matemàtica Aplicada
Universitat Politècnica de València. Departamento de Lingüística Aplicada - Departament de Lingüística Aplicada
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Innovative teaching methodologies begat blended learning, which seems to facilitate engineering students' achievement of competencies required for the 21st century and has proven to be essential to keep quality standards ...[+]
Palabras clave: B-learning , Educational platform , Pandemic resilience , Education sustainability
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
Sustainability. (eissn: 2071-1050 )
DOI: 10.3390/su13063532
Editorial:
MDPI AG
Versión del editor: https://doi.org/10.3390/su13063532
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem