- -

From on-site to online class: the role of mediation in online teaching simulation

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

From on-site to online class: the role of mediation in online teaching simulation

Mostrar el registro completo del ítem

Polyakova, O.; Pastor García, B. (2021). From on-site to online class: the role of mediation in online teaching simulation. Journal of Language and Education. 7(4):172-182. https://doi.org/10.17323/jle.2021.11678

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/183106

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: From on-site to online class: the role of mediation in online teaching simulation
Autor: Polyakova, Oksana Pastor García, Beatriz
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Lingüística Aplicada - Departament de Lingüística Aplicada
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This paper presents the findings of a pilot study that explored the relationship between mediation and teaching simulation activities during a postgraduate course for CLIL (Content and Language Integrated Learning). ...[+]
Palabras clave: Mediation , Online teaching training , Teacher training , CLIL , Teaching simulation , COVID-19
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
Journal of Language and Education. (eissn: 2411-7390 )
DOI: 10.17323/jle.2021.11678
Editorial:
National Research University Higher School of Economics
Versión del editor: https://doi.org/10.17323/jle.2021.11678
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem