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Business game to promote learning in higher education

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Business game to promote learning in higher education

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Tamarit-Aznar, M.; Urquidi-Martín, A. (2022). Business game to promote learning in higher education. En Proceedings INNODOCT/21. International Conference on Innovation, Documentation and Education. Editorial Universitat Politècnica de València. 155-162. https://doi.org/10.4995/INN2021.2021.13456

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/187918

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Metadatos del ítem

Título: Business game to promote learning in higher education
Autor: Tamarit-Aznar, María Urquidi-Martín, Ana
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The current renewal of teaching methodologies that underlie the process of construction of the EHEA aims to give students a greater role in their learning, to encourage collaborative work and to develop teaching ...[+]
Palabras clave: Business game , Learning , Higher education
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788490483657
Fuente:
Proceedings INNODOCT/21. International Conference on Innovation, Documentation and Education.
DOI: 10.4995/INN2021.2021.13456
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/INNODOCT/INN2021/paper/view/13456
Título del congreso: INNODOCT 2021
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Octubre 27-Noviembre 01, 2021
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

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