- -

Practical example on how to plan and develop a participatory group dynamic through an online platform, in the pursuit of Sustainable Development Goal number 4 "Quality Education”

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Practical example on how to plan and develop a participatory group dynamic through an online platform, in the pursuit of Sustainable Development Goal number 4 "Quality Education”

Mostrar el registro completo del ítem

Guerola Navarro, V.; Oltra Badenes, R.; Gil Gómez, H. (2022). Practical example on how to plan and develop a participatory group dynamic through an online platform, in the pursuit of Sustainable Development Goal number 4 "Quality Education”. En Proceedings INNODOCT/21. International Conference on Innovation, Documentation and Education. Editorial Universitat Politècnica de València. 19-28. https://doi.org/10.4995/INN2021.2021.13310

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/188068

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Practical example on how to plan and develop a participatory group dynamic through an online platform, in the pursuit of Sustainable Development Goal number 4 "Quality Education”
Autor: Guerola Navarro, Vicente Oltra Badenes, Raul Gil Gómez, Hermenegildo
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros de Telecomunicación - Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Telecomunicació
Universitat Politècnica de València. Instituto Universitario de Automática e Informática Industrial - Institut Universitari d'Automàtica i Informàtica Industrial
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros Industriales - Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials
Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] In the current conditions of university teaching, derived from the COVID-19 pandemic, where the need for social distancing has led to the move to online sessions through various technological platforms, one of the ...[+]
Palabras clave: Organizational behavior , Change management , Group dynamic , Online teaching , Sustainable Development Goals , Quality education
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788490483657
Fuente:
Proceedings INNODOCT/21. International Conference on Innovation, Documentation and Education.
DOI: 10.4995/INN2021.2021.13310
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/INNODOCT/INN2021/paper/view/13310
Título del congreso: INNODOCT 2021
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Octubre 27-Noviembre 01, 2021
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem