- -

Study of e-commerce trends based on customer characteristics in Latvia

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Study of e-commerce trends based on customer characteristics in Latvia

Mostrar el registro completo del ítem

Babics, I.; Zvirgzdiņa, R. (2022). Study of e-commerce trends based on customer characteristics in Latvia. En 4th International Conference on Advanced Research Methods and Analytics (CARMA 2022). Editorial Universitat Politècnica de València. 109-118. https://doi.org/10.4995/CARMA2022.2022.15068

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/189577

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Study of e-commerce trends based on customer characteristics in Latvia
Autor: Babics, Igors Zvirgzdiņa, Rosita
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The current topics of e-commerce studies in Latvia are examined and basic directions of research are highlighted. The key trends of e-commerce development processes in the country are analyzed, based on the study ...[+]
Palabras clave: Internet commerce , Trends , E-customers , E-commerce , Consumer characteristics , Latvia
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788413960180
Fuente:
4th International Conference on Advanced Research Methods and Analytics (CARMA 2022).
DOI: 10.4995/CARMA2022.2022.15068
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/CARMA/CARMA2022/paper/view/15068
Título del congreso: CARMA 2022 - 4th International Conference on Advanced Research Methods and Analytics
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 29-Julio 01, 2022
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

Localización


 

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem