- -

Bibliometric analysis and systematic literature review of the Intelligent Tutoring Systems

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Bibliometric analysis and systematic literature review of the Intelligent Tutoring Systems

Mostrar el registro completo del ítem

Cuellar-Rojas, O.; Hincapie-Montoya, M.; Contero, M.; Güemes Castorena, D. (2023). Bibliometric analysis and systematic literature review of the Intelligent Tutoring Systems. Frontiers in Education. 7:1-17. https://doi.org/10.3389/feduc.2022.1047853

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191614

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Bibliometric analysis and systematic literature review of the Intelligent Tutoring Systems
Autor: Cuellar-Rojas, Oscar-Andr Hincapie-Montoya, Mauricio Contero, Manuel Güemes Castorena, David
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros Industriales - Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This study is a literature review with educational evaluation mediated by intelligent tutoring systems (ITS) as its central axis seeking to establish state of the art on implementations executed in the last 20 years ...[+]
Palabras clave: Tutoring system , Bibliometric analysis , Literature review , Text mining , Educational innovation
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
Frontiers in Education. (eissn: 2504-284X )
DOI: 10.3389/feduc.2022.1047853
Editorial:
Frontiers Media S.A.
Versión del editor: https://doi.org/10.3389/feduc.2022.1047853
Agradecimientos:
Completion of the current review was funded by the School of Engineering and Sciences, Tecnologico de Monterrey
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem