- -

Concrete dosage: from trial-and-error to the use of personal computers, which method is better for university students?

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Concrete dosage: from trial-and-error to the use of personal computers, which method is better for university students?

Mostrar el registro completo del ítem

Gimenez-Carbo, E.; Mozo, C.; Coll Carrillo, H.; Soriano Martinez, L. (2022). Concrete dosage: from trial-and-error to the use of personal computers, which method is better for university students?. IATED. 5138-5142. https://doi.org/10.21125/iceri.2022.1251

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191833

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Concrete dosage: from trial-and-error to the use of personal computers, which method is better for university students?
Autor: Gimenez-Carbo, Ester Mozo, C. Coll Carrillo, Hugo Soriano Martinez, Lourdes
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros de Caminos, Canales y Puertos - Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Computer tools have been evolving at an incredible speed in education, especially at the university level. Twenty-five years ago, in university education, there were just beginning to be computer practices based ...[+]
Palabras clave: Digital native , Digital tools , Concrete dosage
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-84-09-45476-1
Fuente:
ICERI2022 Proceedings. (issn: 2340-1095 )
DOI: 10.21125/iceri.2022.1251
Editorial:
IATED
Versión del editor: https://doi.org/10.21125/iceri.2022.1251
Título del congreso: 15th International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI 2022)
Lugar del congreso: Seville, Spain
Fecha congreso: Noviembre 07-09,2022
Tipo: Comunicación en congreso Artículo Capítulo de libro

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem