- -

Assessment criteria for work-integrated learning in a generalist postgraduate university programme

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Assessment criteria for work-integrated learning in a generalist postgraduate university programme

Mostrar el registro completo del ítem

Bjorvatn, T. (2022). Assessment criteria for work-integrated learning in a generalist postgraduate university programme. En 8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). Editorial Universitat Politècnica de València. 1069-1076. https://doi.org/10.4995/HEAd22.2022.14460

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191943

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Assessment criteria for work-integrated learning in a generalist postgraduate university programme
Autor: Bjorvatn, Torbjorn
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Work-integrated learning (WIL) such as placements and internships are becoming increasingly common in generalist (i.e. not profession-oriented) postgraduate university programmes. Nevertheless, the justification for ...[+]
Palabras clave: Work-integrated learning , Work-based learning , Placement , Internship , Constructive alignment , Assessment
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788413960036
Fuente:
8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd22.2022.14460
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd22/paper/view/14460
Título del congreso: Eighth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 14-17, 2022
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem