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The impact of customer reviews in social media on the brand reputation for the online accommodation sector

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The impact of customer reviews in social media on the brand reputation for the online accommodation sector

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Hamdan, M.; Canós Darós, L.; Guijarro, E. (2023). The impact of customer reviews in social media on the brand reputation for the online accommodation sector. En Proceedings INNODOCT/22. International Conference on Innovation, Documentation and Education. Editorial Universitat Politècnica de València. 93-100. https://doi.org/10.4995/INN2022.2022.15785

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/192996

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Metadatos del ítem

Título: The impact of customer reviews in social media on the brand reputation for the online accommodation sector
Autor: Hamdan, Mais Canós Darós, Lourdes Guijarro, Ester
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Centro de Investigación en Gestión de Empresas (CEGEA) - Centre d'Investigació en Gestió d'empreses (CEGEA)
Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Fecha difusión:
Resumen:
[ES] En los últimos años, las opiniones en línea de los clientes se han convertido en una parte natural del mercado en línea, tanto para los clientes como para las empresas. Para el sector del alojamiento, un factor clave ...[+]


[EN] Online customer reviews have become a natural part of the online marketplace for both customers and companies in the last few years. For the accommodation sector, a key factor of success is knowing what customers are ...[+]
Palabras clave: Análisis multicriterio , Accommodation sector , Tourism sector , Analytical Hierarchical Process (AHP) , Brand reputation , Online reviews
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413960364
Fuente:
Proceedings INNODOCT/22. International Conference on Innovation, Documentation and Education.
DOI: 10.4995/INN2022.2022.15785
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/INNODOCT/INN2022/paper/view/15785
Título del congreso: INNODOCT 2022
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Noviembre 02-07, 2022
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

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