- -

A Cuboid Registers Topic, Activity and Competency Data to Exude Feedforward and Continuous Assessment of Competencies

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

A Cuboid Registers Topic, Activity and Competency Data to Exude Feedforward and Continuous Assessment of Competencies

Mostrar el registro completo del ítem

Minguez-Aroca, F.; Moll López, SE.; Llobregat-Gomez, N.; Sánchez Ruiz, LM. (2022). A Cuboid Registers Topic, Activity and Competency Data to Exude Feedforward and Continuous Assessment of Competencies. Mathematics. 10(3):1-20. https://doi.org/10.3390/math10030415

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/194468

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: A Cuboid Registers Topic, Activity and Competency Data to Exude Feedforward and Continuous Assessment of Competencies
Autor: Minguez-Aroca, Francisco Moll López, Santiago Emmanuel LLobregat-Gomez, N. Sánchez Ruiz, Luis Manuel
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería del Diseño - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros de Telecomunicación - Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Telecomunicació
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Evaluating competencies achieved by students within a subject and its different topics is a multivariable and complex task whose outcome should provide actual information on their evolution. A relevant feature when a ...[+]
Palabras clave: Feedforward , Continuous assessment , Topics , Activities , Competencies
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
Mathematics. (eissn: 2227-7390 )
DOI: 10.3390/math10030415
Editorial:
MDPI AG
Versión del editor: https://doi.org/10.3390/math10030415
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/UPV//1699-B//Proyectos de Innovación y Mejora Educativa (PIME)/
Agradecimientos:
This research was developed within a project funded by Instituto de Ciencias de la Educación (ICE) through the Educational Innovation and Improvement Project (PIME) A + D 2019, number 1699-B, at Universitat Politècnica de ...[+]
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem