Mostrar el registro completo del ítem
Galan Vivas, JJ.; Kotze, J. (2022). Pedagogy of Planning Studios for Multidisciplinary, Research-Oriented, Personalized, and Intensive Learning. Journal of Planning Education and Research. 1-13. https://doi.org/10.1177/0739456X221082502
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/197848
Título: | Pedagogy of Planning Studios for Multidisciplinary, Research-Oriented, Personalized, and Intensive Learning | |
Autor: | Kotze, Johan | |
Entidad UPV: |
|
|
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] Through this paper, we investigate the key characteristics of planning studios and how they relate to new demands in planning education. The research is conducted through an analytical framework that is applied to a ...[+]
[ES] A través de este artículo, investigamos las características clave de los estudios de planificación y cómo se relacionan con las nuevas demandas en la educación de planificación. La investigación se lleva a cabo a ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento (by) | |
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | https://doi.org/10.1177/0739456X221082502 | |
Tipo: |
|