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Podcast production and marketing strategies on the main platforms in Europe, North America, and Latin America. Situation and perspectives

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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Podcast production and marketing strategies on the main platforms in Europe, North America, and Latin America. Situation and perspectives

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Terol-Bolinches, R.; Pérez-Alaejos, M.; Barrios-Rubio, A. (2022). Podcast production and marketing strategies on the main platforms in Europe, North America, and Latin America. Situation and perspectives. El Profesional de la información (Online). 31(5):1-16. https://doi.org/10.3145/epi.2022.sep.22

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/198607

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Título: Podcast production and marketing strategies on the main platforms in Europe, North America, and Latin America. Situation and perspectives
Autor: TEROL-BOLINCHES, RAÚL Pérez-Alaejos, Mónica Barrios-Rubio, Andrés
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Fecha difusión:
Resumen:
[ES] Superados 15 años desde que se acuñase su término, el podcast se ha consolidado como un formato sonoro con identidad específica dentro del ecosistema de medios digitales. La práctica del podcasting no supone otra ...[+]


[EN] Fifteen years after the term was coined, the podcast is now consolidated as a sound format with a specific identity within the digital media ecosystem. The practice of podcasting is none other than radio, but one ...[+]
Palabras clave: Podcasts , Podcasting , Digital audio , Platforms , Digital production , Marketing , Digital business models , Monetization , Audio communication
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
El Profesional de la información (Online). (eissn: 1699-2407 )
DOI: 10.3145/epi.2022.sep.22
Editorial:
Ediciones Profesionales de la Informacion SL
Versión del editor: https://doi.org/10.3145/epi.2022.sep.22
Tipo: Artículo

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