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Computational study of Formation and Development of Liquid Jets in Low Injection Pressure Conditions. Focus on urea-water solution injection for exhaust gas aftertreatment.

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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Computational study of Formation and Development of Liquid Jets in Low Injection Pressure Conditions. Focus on urea-water solution injection for exhaust gas aftertreatment.

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Marco Gimeno, J. (2023). Computational study of Formation and Development of Liquid Jets in Low Injection Pressure Conditions. Focus on urea-water solution injection for exhaust gas aftertreatment [Tesis doctoral]. Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/Thesis/10251/198699

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/198699

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Título: Computational study of Formation and Development of Liquid Jets in Low Injection Pressure Conditions. Focus on urea-water solution injection for exhaust gas aftertreatment.
Autor: Marco Gimeno, Javier
Director(es): Martí Gómez-Aldaraví, Pedro
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Máquinas y Motores Térmicos - Departament de Màquines i Motors Tèrmics
Fecha acto/lectura:
2023-09-21
Fecha difusión:
Resumen:
[ES] La creciente preocupación sobre el efecto de la emisión de gases nocivos provenientes de motores de combustión interna alternativos (ICE) a la atmósfera ha llevado a los gobiernos a lo ancho del planeta a limitar la ...[+]


[CA] La creixent preocupació sobre el efecte de l'emissió de gasos nocius provenients the motors de Combustió Interna Alternatius (ICE) a l'atmosfera ha dut als governs de tot el planeta a limitar la quantitat d'aquestes ...[+]


[EN] The increasing awareness of the effect of emitting harmful gases from Internal Combustion Engines (ICE) into the atmosphere has driven the governments across the globe to limit the amount of these emissions, par ...[+]
Palabras clave: Solución de Urea-Agua (UWS) , Internal Combustion Engines (ICE) , Tratamiento de gases de escape , Computational Fluid Dynamics (CFD) , Reynolds-Averaged Navier-Stokes (RANS) , Large Eddy Simulation (LES) , Volume-Of-Fluid (VOF) , Mixture Model (MM) , Discrete Droplet Model (DDM) , Maximum Entropy Principle (MEP) , Flujo Interno , Flujo Externo , Acoplamiento
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
DOI: 10.4995/Thesis/10251/198699
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/GVA//ACIF%2F2020%2F259/ES/
info:eu-repo/grantAgreement/GVA//CIBEFP%2F2021%2F30/
Agradecimientos:
Javier Marco Gimeno has been founded through a grant from the Government of Generalitat Valenciana with reference ACIF/2020/259 and financial support from the European Union. These same institutions, Government of Generalitat ...[+]
Tipo: Tesis doctoral

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