- -

Application of Gender Difference and Topic Preference to Promote Students' Motivation for Online EFL Learning

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Application of Gender Difference and Topic Preference to Promote Students' Motivation for Online EFL Learning

Mostrar el registro completo del ítem

Chen, A. (2012). Application of Gender Difference and Topic Preference to Promote Students' Motivation for Online EFL Learning. The EuroCALL Review. 20(1):47-52. https://doi.org/10.4995/eurocall.2012.16040

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/200072

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Application of Gender Difference and Topic Preference to Promote Students' Motivation for Online EFL Learning
Autor: Chen, Anna
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The focus of this paper is to apply the analysis of gender difference and topic preference to enhance and motivate online EFL learning shown by Taiwanese students enrolled in Freshman English Aural Training courses ...[+]
Palabras clave: Student motivation , Gernder difference , Topioc preference , English as a foreign language
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
The EuroCALL Review. (eissn: 1695-2618 )
DOI: 10.4995/eurocall.2012.16040
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://doi.org/10.4995/eurocall.2012.16040
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem