- -

Identifying Identity: Using Second Life in the Teaching of Sociolinguistics for the rasing of Gender Awareness

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Identifying Identity: Using Second Life in the Teaching of Sociolinguistics for the rasing of Gender Awareness

Mostrar el registro completo del ítem

Deutschmann, M.; Steinvall, A. (2012). Identifying Identity: Using Second Life in the Teaching of Sociolinguistics for the rasing of Gender Awareness. The EuroCALL Review. 20(1):61-65. https://doi.org/10.4995/eurocall.2012.16048

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/200075

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Identifying Identity: Using Second Life in the Teaching of Sociolinguistics for the rasing of Gender Awareness
Autor: Deutschmann, Maus Steinvall, Anders
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This paper presents further innovative use of virtual worlds under the pilot stages of ASSIS (A Second Step in Second Life), a project funded by Umeå University. One of the aims of the project is to make use of the ...[+]
Palabras clave: Second Life , Virtual Worlds , Language learning , Sociolinguistics , Voice morphing , Gender , Identity , Telecollaboration
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
The EuroCALL Review. (eissn: 1695-2618 )
DOI: 10.4995/eurocall.2012.16048
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://doi.org/10.4995/eurocall.2012.16048
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem