- -

An evaluation of an automated approach to concept-based grammar instruction

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

An evaluation of an automated approach to concept-based grammar instruction

Mostrar el registro completo del ítem

Lyddon, PA. (2012). An evaluation of an automated approach to concept-based grammar instruction. The EuroCALL Review. 20(1):113-117. https://doi.org/10.4995/eurocall.2012.16200

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/200094

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: An evaluation of an automated approach to concept-based grammar instruction
Autor: Lyddon, Paul A.
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Acquiring sufficient linguistic proficiency to perform competently in academic and professional contexts generally requires substantial study time beyond what most language programs can offer in the classroom. As such, ...[+]
Palabras clave: Languages for specific purposes , Pedagogical grammar , Concept-based instruction
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
The EuroCALL Review. (eissn: 1695-2618 )
DOI: 10.4995/eurocall.2012.16200
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://doi.org/10.4995/eurocall.2012.16200
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem