- -

Supporting Low Ability Learners in a Tertiary Level Compulsory English Programme using CEFR Based Online Language Software

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Supporting Low Ability Learners in a Tertiary Level Compulsory English Programme using CEFR Based Online Language Software

Mostrar el registro completo del ítem

Lynch, G.; Mckeurtan, M. (2012). Supporting Low Ability Learners in a Tertiary Level Compulsory English Programme using CEFR Based Online Language Software. The EuroCALL Review. 20(1):118-120. https://doi.org/10.4995/eurocall.2012.16201

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/200095

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Supporting Low Ability Learners in a Tertiary Level Compulsory English Programme using CEFR Based Online Language Software
Autor: Lynch, Gavin McKeurtan, Maureen
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This report describes the processes, methods and results of using language software based on the Common European Framework of Reference for Languages (CEFR) in a tertiary level institute in Japan in order to facilitate ...[+]
Palabras clave: Low ability EFL learners , Performance factors , Classroom management
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
The EuroCALL Review. (eissn: 1695-2618 )
DOI: 10.4995/eurocall.2012.16201
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://doi.org/10.4995/eurocall.2012.16201
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem