- -

Analysis of stress, attention, interest, and engagement in onsite and online higher education: A neurotechnological study

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Analysis of stress, attention, interest, and engagement in onsite and online higher education: A neurotechnological study

Mostrar el registro completo del ítem

Juárez Varón, D.; Bellido-García, I.; Gupta, BB. (2023). Analysis of stress, attention, interest, and engagement in onsite and online higher education: A neurotechnological study. Comunicar. 31(76):21-34. https://doi.org/10.3916/C76-2023-02

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/200857

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Analysis of stress, attention, interest, and engagement in onsite and online higher education: A neurotechnological study
Autor: Juárez Varón, David Bellido-García, Isabel Gupta, Brij B.
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Alcoy - Escola Politècnica Superior d'Alcoi
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The aim of this work is to register and analyse, using neurotechnology, in onsite onsite and online university educational context, the effect on relevant variables in the learning process. This represents an innovation ...[+]
Palabras clave: Learning , Classroom teaching , Online teaching , University , Educational innovation , Neuroeducation
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial (by-nc)
Fuente:
Comunicar. (issn: 1134-3478 )
DOI: 10.3916/C76-2023-02
Editorial:
Grupo Comunicar
Versión del editor: https://doi.org/10.3916/C76-2023-02
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem