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Film-Induced Tourism, Destination Branding and Game of Thrones: A Review of the Peñíscola de Cine Project

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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Film-Induced Tourism, Destination Branding and Game of Thrones: A Review of the Peñíscola de Cine Project

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Huerta-Viso, PJ.; Llorca-Abad, G.; Canós-Darós, L. (2023). Film-Induced Tourism, Destination Branding and Game of Thrones: A Review of the Peñíscola de Cine Project. Sustainability. 16(1):1-16. https://doi.org/10.3390/su16010186

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/201829

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Título: Film-Induced Tourism, Destination Branding and Game of Thrones: A Review of the Peñíscola de Cine Project
Autor: Huerta-Viso, Pablo Jesús Llorca-Abad, Germán Canós-Darós, Lourdes
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This paper addresses an alternative perspective on tourism success, emphasising sustainability over traditional quantitative metrics such as arrival numbers. It explores the impact of fiction films and TV series on ...[+]
Palabras clave: Film-induced tourism , Destination branding , Film discourse , Sustainable tourism , Game of Thrones , Peñíscola
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
Sustainability. (eissn: 2071-1050 )
DOI: 10.3390/su16010186
Editorial:
MDPI AG
Versión del editor: https://doi.org/10.3390/su16010186
Tipo: Artículo

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