- -

Sustainability, fuzzy-set and the hall of fame: Evolving research agenda

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Sustainability, fuzzy-set and the hall of fame: Evolving research agenda

Mostrar el registro completo del ítem

Roger Monzó, V.; Castello-Sirvent, F.; Farran-Teixidó, E. (2023). Sustainability, fuzzy-set and the hall of fame: Evolving research agenda. Technological Forecasting and Social Change. 188:1-31. https://doi.org/10.1016/j.techfore.2022.122286

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/202207

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Sustainability, fuzzy-set and the hall of fame: Evolving research agenda
Autor: Roger Monzó, Vanessa Castello-Sirvent, Fernando Farran-Teixidó, Eduard
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros Industriales - Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials
Fecha difusión:
Fecha de fin de embargo: 2025-03-31
Resumen:
[EN] Fuzzy-set methodologies have great potential in case-focused analyses. Based on the principles of asymmetry and equifinality, configurational methodologies allow us to overcome the limitations of other inferential ...[+]
Palabras clave: Sustainability , SDG , 2030 Agenda , FsQCA , Bibliometric analysis , Socio-technical transitions
Derechos de uso: Embargado
Fuente:
Technological Forecasting and Social Change. (issn: 0040-1625 )
DOI: 10.1016/j.techfore.2022.122286
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: https://doi.org/10.1016/j.techfore.2022.122286
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/ESIC Business & Marketing School //1-V-2021/
Agradecimientos:
This study was supported by ESIC Business & Marketing School under Project Grant 1-V-2021 (Spain) and is part of the SEDDeS Research Group (Society, Digital Economy and Sustainable Development).
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem