Mostrar el registro completo del ítem
Andres, B.; Sempere-Ripoll, F.; Esteso, A.; Alemany Díaz, MDM. (2022). Mapping between Industry 5.0 and Education 5.0. EDULEARN Proceedings (Internet). 2921-2926. https://doi.org/10.21125/edulearn.2022.0739
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/202340
Título: | Mapping between Industry 5.0 and Education 5.0 | |
Autor: | ||
Entidad UPV: |
|
|
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] This paper performs a mapping between Industry 5.0 and Education 5.0. and identifies how the concepts of Industry 5.0 can be applied in education. Industry 4.0, has sought to minimize human intervention and prioritize ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reserva de todos los derechos | |
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://doi.org/10.21125/edulearn.2022.0739 | |
Código del Proyecto: |
|
|
Agradecimientos: |
The authors acknowledge the support from the Universitat Politècnica de València (UPV) through the
Projects of Innovation and Educational Improvement "La docencia inversa como metodología soporte a
metodologías activas de ...[+]
|
|
Tipo: |
|