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Passthrough Mixed Reality With Oculus Quest 2: A Case Study on Learning Piano

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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Passthrough Mixed Reality With Oculus Quest 2: A Case Study on Learning Piano

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Banquiero-Garófalo, MM.; Valdeolivas, G.; Trincado, S.; García, N.; Juan, M. (2023). Passthrough Mixed Reality With Oculus Quest 2: A Case Study on Learning Piano. IEEE Multimedia. 30(2):60-69. https://doi.org/10.1109/MMUL.2022.3232892

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/202984

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Metadatos del ítem

Título: Passthrough Mixed Reality With Oculus Quest 2: A Case Study on Learning Piano
Autor: Banquiero-Garófalo, Mariano Modesto Valdeolivas, Gracia Trincado, Sergio García, Natasha Juan, M.-Carmen
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros Industriales - Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials
Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Mixed reality (MR) in standalone headsets has many advantages over other types of devices. With the recent appearance of the Passthrough of Oculus Quest 2, new possibilities open up. This work details the features of ...[+]
Palabras clave: Headphones , Solids , Keyboards , Image color analysis , Virtual reality , Cameras , Visualization , Mixed reality , Performance evaluation , Music
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
IEEE Multimedia. (issn: 1070-986X )
DOI: 10.1109/MMUL.2022.3232892
Editorial:
Institute of Electrical and Electronics Engineers
Versión del editor: https://doi.org/10.1109/MMUL.2022.3232892
Tipo: Artículo

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