- -

Threshold Tests as a way to encourage long-term, self-regulated learners in Engineering

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Threshold Tests as a way to encourage long-term, self-regulated learners in Engineering

Mostrar el registro completo del ítem

Solina, D.; Wong, C.; Crawford, K.; Huber, E. (2023). Threshold Tests as a way to encourage long-term, self-regulated learners in Engineering. Editorial Universitat Politècnica de València. 793-800. https://doi.org/10.4995/HEAd23.2023.16186

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/203011

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Threshold Tests as a way to encourage long-term, self-regulated learners in Engineering
Autor: Solina, Danica Wong, Chris Crawford, Kate Huber, Elaine
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Traditionally, educators evaluate the effectiveness of a new assessment in a pre-requisite early subject via pass rates, grades and student satisfaction. It may be more appropriate to measure the impact on student ...[+]
Palabras clave: Assessment , Mastery learning , Progression analysis
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413960852
Fuente:
9th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'23).
DOI: 10.4995/HEAd23.2023.16186
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd23/paper/view/16186
Título del congreso: Ninth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: June 19-22, 2023
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem