- -

A Systematic Review: Foundations for Online Course Design in Higher Education

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

A Systematic Review: Foundations for Online Course Design in Higher Education

Mostrar el registro completo del ítem

Smallwood Ramos, J. (2023). A Systematic Review: Foundations for Online Course Design in Higher Education. Editorial Universitat Politècnica de València. 145-152. https://doi.org/10.4995/HEAd23.2023.16153

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/203049

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: A Systematic Review: Foundations for Online Course Design in Higher Education
Autor: Smallwood Ramos, Jacelyn
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The purpose of this study was to select specific best practice indicators for improving online course design based on the recent research findings shared during and post COVID-19 pandemic. PRISMA guidelines were used ...[+]
Palabras clave: Online course , Course design , Best Practices , Higher education
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413960852
Fuente:
9th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'23).
DOI: 10.4995/HEAd23.2023.16153
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd23/paper/view/16153
Título del congreso: Ninth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: June 19-22, 2023
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem