- -

About change: How institutionally aligning online pedagogy, design and technology impacts higher education teachers

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

About change: How institutionally aligning online pedagogy, design and technology impacts higher education teachers

Mostrar el registro completo del ítem

Charbonneau-Gowdy, P.; Galdames, C. (2023). About change: How institutionally aligning online pedagogy, design and technology impacts higher education teachers. Editorial Universitat Politècnica de València. 1467-1476. https://doi.org/10.4995/HEAd23.2023.16346

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/203259

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: About change: How institutionally aligning online pedagogy, design and technology impacts higher education teachers
Autor: Charbonneau-Gowdy, Paula Galdames, Caro
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Emerging empirical evidence in e-learning research is revealing the advantages of aligning learner-centred pedagogical practice with social learning-based instructional designs and appropriate interactive technologies ...[+]
Palabras clave: Higher education , Distance learning , Online instructional design , 21st century pedagogy , Social interactive technologies , Identity
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413960852
DOI: 10.4995/HEAd23.2023.16346
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd23/paper/view/16346
Título del congreso: Ninth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: June 19-22, 2023
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem