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In-Cylinder Heat Transfer Model Proposal Compatible with 1D Simulations in Uniflow Scavenged Engines

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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In-Cylinder Heat Transfer Model Proposal Compatible with 1D Simulations in Uniflow Scavenged Engines

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Climent, H.; Tiseira, A.; Gómez-Soriano, J.; Darbhamalla, A. (2023). In-Cylinder Heat Transfer Model Proposal Compatible with 1D Simulations in Uniflow Scavenged Engines. Applied Sciences. 13(6). https://doi.org/10.3390/app13063996

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/203531

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Metadatos del ítem

Título: In-Cylinder Heat Transfer Model Proposal Compatible with 1D Simulations in Uniflow Scavenged Engines
Autor: Climent, H. Tiseira, Andrés-Omar Gómez-Soriano, Josep Darbhamalla, Aditya
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería del Diseño - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Advanced two-stroke engines are considered as powertrains for range extenders in hybrid electric vehicles due to size, simplicity, cost, and power density advantages. In-cylinder heat transfer is a phenomenon that ...[+]
Palabras clave: Heat transfer , Two-stroke powertrains , Range extender , Scavenging
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
Applied Sciences. (eissn: 2076-3417 )
DOI: 10.3390/app13063996
Editorial:
MDPI AG
Versión del editor: https://doi.org/10.3390/app13063996
Tipo: Artículo

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