- -

ChatGPT Challenges Blended Learning Methodologies in Engineering Education: A Case Study in Mathematics

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

ChatGPT Challenges Blended Learning Methodologies in Engineering Education: A Case Study in Mathematics

Mostrar el registro completo del ítem

Sánchez Ruiz, LM.; Moll López, SE.; Núñez-Perez, A.; Moraño Fernández, JA.; Vega-Fleitas, E. (2023). ChatGPT Challenges Blended Learning Methodologies in Engineering Education: A Case Study in Mathematics. Applied Sciences. 13(10). https://doi.org/10.3390/app13106039

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/203532

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: ChatGPT Challenges Blended Learning Methodologies in Engineering Education: A Case Study in Mathematics
Autor: Sánchez Ruiz, Luis Manuel Moll López, Santiago Emmanuel Núñez-Perez, Adolfo Moraño Fernández, José Antonio Vega-Fleitas, Erika
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería del Diseño - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This research aims to explore the potential impact of the ChatGPT on b-learning methodologies in engineering education, specifically in mathematics. The study focuses on how the use of these artificial intelligence ...[+]
Palabras clave: Artificial intelligence , ChatGPT , GPT-3.5 , GPT-4 , Blended learning , Game-based learning
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
Applied Sciences. (eissn: 2076-3417 )
DOI: 10.3390/app13106039
Editorial:
MDPI AG
Versión del editor: https://doi.org/10.3390/app13106039
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/UPV//PIME%2F21-22%2F284/
Agradecimientos:
This research was supported by Technical University of Valencia (UPV), "Convocatoria A + D, Proyectos de Innovación Mejora Educativa, grant number PIME/21-22/284".
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem