- -

New Model to Evaluate Values, Beliefs and Assumptions in the Recognition of Prior Learning

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

New Model to Evaluate Values, Beliefs and Assumptions in the Recognition of Prior Learning

Mostrar el registro completo del ítem

O'leary, P. (2023). New Model to Evaluate Values, Beliefs and Assumptions in the Recognition of Prior Learning. Editorial Universitat Politècnica de València. 765-772. https://doi.org/10.4995/HEAd23.2023.16073

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/203617

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: New Model to Evaluate Values, Beliefs and Assumptions in the Recognition of Prior Learning
Autor: O'Leary, Phil
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This research will present the model created for a study on the Recognition of Prior Learning (RPL) in Ireland. This study aimed to identify the values, beliefs, and assumptions operating in RPL between the Assessor, ...[+]
Palabras clave: Values , Beliefs , Assumptions , Recognition of Prior Learning (RPL)
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413960852
DOI: 10.4995/HEAd23.2023.16073
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd23/paper/view/16073
Título del congreso: Ninth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 19-22, 2023
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem