Mostrar el registro completo del ítem
Li, M. (2023). Designing Co-Curriculum Experiential Learning Practice in Permaculture for Studying Science Classics. Editorial Universitat Politècnica de València. 843-850. https://doi.org/10.4995/HEAd23.2023.16365
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/203625
Título: | Designing Co-Curriculum Experiential Learning Practice in Permaculture for Studying Science Classics | |
Autor: | Li, Ming | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] General education (GE) plays a critical role in university education. It embraces a broad intellectual pursuit through the study of and reflection on liberal arts, science knowledge, and real-world situations. The ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd23/paper/view/16365 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|