- -

What is an ecosystem? Defining science in primary school CLIL contexts

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

What is an ecosystem? Defining science in primary school CLIL contexts

Mostrar el registro completo del ítem

Llinares, A.; Nashaat-Sobhy, N. (2021). What is an ecosystem? Defining science in primary school CLIL contexts. Language Teaching for Young Learners. 3(2):337-362. https://doi.org/10.1075/ltyl.20010.lli

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/203798

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: What is an ecosystem? Defining science in primary school CLIL contexts
Autor: Llinares, Ana Nashaat-Sobhy, Nashwa
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] In Content and Language Integrated Learning (CLIL) contexts, students are expected to express disciplinary knowledge in a second/foreign language. One construct that has proven useful for the identification and ...[+]
Palabras clave: CLIL , Systemic functional linguistics , Semantic waves , Oral and written definitions , Comparative judgement
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
Language Teaching for Young Learners. (issn: 2589-2053 )
DOI: 10.1075/ltyl.20010.lli
Editorial:
John Benjamins Publishing Co.
Versión del editor: https://doi.org/10.1075/ltyl.20010.lli
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/AEI/Plan Estatal de Investigación Científica y Técnica y de Innovación 2017-2020/RTI2018-094961-B-I00/ES/ESTUDIO LONGITUDINAL DE CAPACIDADES LINGUISTICAS AVANZADAS EN AICLE: LENGUAJE DE LAS DISCIPLINAS, PRACTICA EN EL AULA Y PERSPECTIVAS DE LOS PARTICIPANTES/
info:eu-repo/grantAgreement/MINECO//FFI2014-55590-R/ES/TRANS-CLIL: INTEGRACION Y EVALUACION DE CONTENIDOS CURRICULARES Y LENGUA EXTRANJERA EN LA TRANSICION DE LA EDUCACION PRIMARIA A SECUNDARIA EN CONTEXTOS BILINGUES/
Agradecimientos:
These projects have received support from the Spanish Ministry of Economy and Competitiveness (FFI2014-55590-R) and the Spanish Ministry of Science and Innovation (RTI2018-094961B-I00).
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem