- -

Avaluació d'assignatures d'experimentació amb metodologies diverses

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Avaluació d'assignatures d'experimentació amb metodologies diverses

Mostrar el registro sencillo del ítem

Ficheros en el ítem

dc.contributor.author Montañés Sanjuan, María Teresa es_ES
dc.contributor.author Palomares Gimeno, Antonio Eduardo es_ES
dc.contributor.author Muñoz Portero, María José es_ES
dc.contributor.author Sánchez Tovar, Rita es_ES
dc.date.accessioned 2013-05-28T14:18:52Z
dc.date.available 2013-05-28T14:18:52Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.issn 2013-2298
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10251/29244
dc.description.abstract [CA] L’avaluació d’assignatures desenvolupades exclusivament al laboratori és una tasca complexa que requereix l’ús de diverses metodologies per aconseguir una valoració completa dels coneixements, les aptituds, les capacitats i les habilitats que ha desenvolupat l’alumnat durant el curs acadèmic. En aquest treball, discutim i mostrem els resultats obtinguts amb l’aplicació de diverses metodologies d’avaluació: mitjançant l’avaluació d’informes de pràctiques, mitjançant proves escrites i mitjançant exercicis pràctics que cal realitzar al laboratori. Els resultats mostren que l’avaluació del treball de l’alumnat no es pot fer tan sols avaluant els informes de les pràctiques realitzades, sinó que és necessari afegir-hi un examen individual, el qual pot ser escrit, o pràctic al laboratori. Pareix que els resultats obtinguts no difereixen molt entre realitzar un examen escrit o un examen pràctic, però considerem que mentre siga possible (grups poc nombrosos) és millor tenir en compte els resultats de totes tres proves. Totes aquestes proves proporcionen dades sobre les aptituds, les capacitats, els coneixements i les habilitats de l’alumnat, però unes incideixen més que altres en cadascun d’aquests aspectes; així, els informes proporcionen una informació àmplia sobre les aptituds i les capacitats de l’alumnat; l’examen escrit, sobre els coneixements que té, i el pràctic, sobre les habilitats que posseeix. es_ES
dc.language Catalán es_ES
dc.publisher Universitat de Barcelona es_ES
dc.relation.ispartof Revista d'Innovació Docent Universitària es_ES
dc.rights Reconocimiento (by) es_ES
dc.subject Innovació avaluació docent es_ES
dc.subject Experimentació es_ES
dc.subject Laboratori es_ES
dc.subject.classification INGENIERIA QUIMICA es_ES
dc.title Avaluació d'assignatures d'experimentació amb metodologies diverses es_ES
dc.type Artículo es_ES
dc.identifier.doi 10.1344/105.000001657
dc.rights.accessRights Abierto es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Química y Nuclear - Departament d'Enginyeria Química i Nuclear es_ES
dc.description.bibliographicCitation Montañés Sanjuan, MT.; Palomares Gimeno, AE.; Muñoz Portero, MJ.; Sánchez Tovar, R. (2011). Avaluació d'assignatures d'experimentació amb metodologies diverses. Revista d'Innovació Docent Universitària. (3):35-43. doi:10.1344/105.000001657 es_ES
dc.description.accrualMethod S es_ES
dc.relation.publisherversion http://dx.doi.org/10.1344/105.000001657 es_ES
dc.description.upvformatpinicio 35 es_ES
dc.description.upvformatpfin 43 es_ES
dc.type.version info:eu-repo/semantics/publishedVersion es_ES
dc.description.issue 3 es_ES
dc.relation.senia 40861


Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem