- -

Insight into the HEV/PHEV optimal control solution based on a new tuning method

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Insight into the HEV/PHEV optimal control solution based on a new tuning method

Mostrar el registro completo del ítem

Guardiola García, C.; Plá Moreno, B.; Onori, S.; Rizzoni, G. (2014). Insight into the HEV/PHEV optimal control solution based on a new tuning method. Control Engineering Practice. 29:247-256. https://doi.org/10.1016/j.conengprac.2014.01.022

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/49589

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Insight into the HEV/PHEV optimal control solution based on a new tuning method
Autor: Guardiola García, Carlos Plá Moreno, Benjamín Onori, S. Rizzoni, G.
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Instituto Universitario CMT-Motores Térmicos - Institut Universitari CMT-Motors Tèrmics
Universitat Politècnica de València. Departamento de Máquinas y Motores Térmicos - Departament de Màquines i Motors Tèrmics
Fecha difusión:
Resumen:
The paper presents a formulation of the energy management problem for Hybrid Electrical Vehicles and Plug-in Hybrid Electrical Vehicles alike, which permits to consider different cost indexes like fuel consumption, total ...[+]
Palabras clave: HEV , PHEV , Hybrid electrical vehicle , Range extender , Energy management , Optimal control
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
Control Engineering Practice. (issn: 0967-0661 )
DOI: 10.1016/j.conengprac.2014.01.022
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1016/j.conengprac.2014.01.022
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/MICINN//TRA2010-16205/ES/SUPERACION DE LIMITES TERMOFLUIDODINAMICOS EN MICRO-MOTORES DIESEL PARA VEHICULOS HIBRIDOS ENCHUFABLES/
info:eu-repo/grantAgreement/UPV//PAID-00-11-2105/
info:eu-repo/grantAgreement/UPV//PAID-00-11-2106/
Agradecimientos:
C. Guardiola and B. Pla research has been partially supported by Ministerio de Ciencia e Innovacion through Project TRA2010-16205 uDiesel, and the Universitat Politecnica de Valencia through Grants PAID-00-11 2105 and ...[+]
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem