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The extended marketing mix

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The extended marketing mix

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dc.contributor.author Bravo Sellés, Milagros es_ES
dc.date.accessioned 2016-07-06T11:50:01Z
dc.date.available 2016-07-06T11:50:01Z
dc.date.issued 2016-07-06 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10251/67239
dc.description.abstract This video focuses on the concept of extended marketing mix. More precisely, contents to be reviewed are as follows: concept of marketing and its origins, variables considered as the 4 P¿s of marketing and the variables considered as the 7 P¿s of marketing. es_ES
dc.description.uri https://polimedia.upv.es/visor/?id=b3bbae80-0d5d-11e6-8dc2-172491ce864f es_ES
dc.language Inglés es_ES
dc.publisher Universitat Politècnica de València es_ES
dc.rights Reconocimiento - No comercial (by-nc) es_ES
dc.subject Marketing es_ES
dc.subject 4 P's of marketing es_ES
dc.subject 7 P's of marketing es_ES
dc.subject Sales es_ES
dc.subject Target market es_ES
dc.subject Product es_ES
dc.subject Price es_ES
dc.subject Place es_ES
dc.subject Distribution es_ES
dc.subject Promotion es_ES
dc.subject People es_ES
dc.subject Process es_ES
dc.subject Physical evidence es_ES
dc.subject.classification ECONOMIA APLICADA es_ES
dc.title The extended marketing mix es_ES
dc.type Objeto de aprendizaje es_ES
dc.lom.learningResourceType Polimedia es_ES
dc.lom.interactivityLevel Medio es_ES
dc.lom.semanticDensity Medio es_ES
dc.lom.intendedEndUserRole Alumno es_ES
dc.lom.context Ciclo superior es_ES
dc.lom.difficulty Dificultad media es_ES
dc.lom.typicalLearningTime 01 horas 00 minutos es_ES
dc.lom.educationalLanguage Inglés es_ES
dc.upv.convocatoriaDocenciaRed 2015-2016 es_ES
dc.upv.ambito PUBLICO es_ES
dc.subject.unesco 5310 - Economía internacional es_ES
dc.rights.accessRights Abierto es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Alcoy - Escola Politècnica Superior d'Alcoi es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Departamento de Economía y Ciencias Sociales - Departament d'Economia i Ciències Socials es_ES
dc.description.bibliographicCitation Bravo Sellés, M. (2016). The extended marketing mix. http://hdl.handle.net/10251/67239 es_ES
dc.description.accrualMethod DER es_ES
dc.relation.pasarela DER\1733 es_ES


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